משרדים, אולמות תצוגה, אחסנה

רוצה להשתלב בבנין מסחרי חדש, ייחודי ומעוצב במתחם מתחדש במיקום מבוקש? 
יש לי הצעה מעולה בשבילך


בית פלדמן

הבניין, בשטח כולל של כ- 5,500 מ"ר, ממוקם ברחוב אלכסנדר ינאי בפארק עסקים ירקון (סגולה לשעבר) בפתח תקווה, תוכנן על ידי משרד האדריכלים הותיק זרחי אדריכלים והוא מעוצב בסגנון חדשני הכולל "קירות מסך" בחזיתות בתוספת מרכיב עיצובי מיוחד.
הבניין עתיד להשתלב בנוף האדריכלי של הרחוב המתחדש, שעל פי תוכנית בניין עיר: "סגולה 2500 " שאושרה על ידי העירייה לאחרונה, יורחב ויהפוך לרחוב שיאופיין במבני מסחר ומשרדים רבי קומות.
המבנה כולל חניון תת קרקעי המאפשר חניית 32 כלי רכב ומספר רב של כלי רכב דו גלגלים, קומת קרקע שמיועדת לאולם תצוגה, קומת ביניים ו- 2 קומות משרדים. כל הקומות במבנה הן בעלות תקרות גבוהות – קומת הקרקע כ- 6.50 מטר וקומות המשרדים כ- 4.40 מטר – והן מתוכננות כחללים פתוחים ללא עמודים.
בבניין יותקנו מעלית נוסעים ומעלית משא.


 
אולם תצוגה וקומת ביניים (גלריה)
בקומת הקרקע של הבניין מתוכנן אולם תצוגה מרהיב בשטח של כ- 1,200 מ"ר שתקרתו הנה בגובה של כ- 6.50 מטר והעומס המרבי המותר בה הנו 500 ק"ג למ"ר. האולם מיועד לתצוגת כלי רכב ו/או מוצרים אחרים והכניסה אליו הנה ישירות מהרחוב או דרך מבואת הכניסה של הבניין. אולם התצוגה הנו חלל גדול ללא עמודים דבר שיאפשר גמישות רבה בעיצובו.
בחלקה האחורי של קומת הקרקע תבנה קומת ביניים בשטח של כ- 500 מ"ר שתקרתה הנה בגובה של 2.80 מטר והעומס המרבי המותר בה הנו 500 ק"ג למ"ר. הכניסה לקומת הגלריה תתאפשר ממבואת הכניסה לבניין באמצעות המעליות וגרם המדרגות, או ישירות מאולם התצוגה באמצעות גרם מדרגות שיבנה, במידת הצורך.
קומות משרדים
2  קומות המשרדים בבניין הנן בשטח של כ- 1,240 מ"ר כל אחת, גובה התקרה בהן הנו 4.40 מטר והעומס המרבי המותר בהן הנו 500 ק"ג למ"ר. הקומות ניתנות לחלוקה לפי צרכי השוכר, כאשר השטח המינימלי הנו כ- 250 מ"ר. בקירות המסך בקומות המשרדים יותקנו חלונות שיאפשרו, בנוסף למערכת המיזוג המתקדמת, אוורור טבעי של חללי העבודה.
קומות המשרדים מיועדות למגוון שימושים ובהם:
משרדים ציבוריים
אולמות תצוגה לציוד חשמלי ריהוט וכו'
מרפאות ומעבדות
משרדים לבעלי מקצוע חופשי ולמגוון עסקים
חניה
בחניון התת קרקעי בבניין תתאפשר חניה בתשלום חודשי של 32 כלי רכב וכמו כן יוקצו מקומות חניה למספר רב של כלי רכב דו גלגלים. בנוסף קיימים ברחוב אלכסנדר ינאי מקומות חניה נוספים בשני צידי הרחוב.
מערכת מיזוג אוויר
בבניין תותקן מערכת מיזוג אוויר מתקדמת מסוג VRF .המעבים (המנועים) והצנרת של מערכת המיזוג עד לשטח המושכר יותקנו על ידי היזמים ואילו המאיידים (יחידות הקצה) יותקנו על ידי השוכר.  מערכת המיזוג תפוצל למספר רב של מערכות משנה באופן שלכל אחד מהשטחים המושכרים תוקצה מערכת מעבים שתאפשר הפעלה נפרדת של מערכת המיזוג המרכזית במושכר.
שטחים ציבוריים
בכל אחת מקומות הבניין, יבנו שירותים ציבוריים משותפים ובנוסף תבוצענה הכנות להתקנת תאי שירותים נפרדים ומטבחונים על ידי כל שוכר.
שירותי אחזקה
אחזקת השטחים הציבוריים והמתקנים תתבצע בהתאם לשיקולי השוכרים, על ידי חברת ניהול חיצונית או על ידי נציגות הדיירים.
אכלוס מתוכנן
תחילת העבודות בשטח: ינואר 2024
אכלוס מתוכנן: יוני 2025

אולם התצוגה
 

הגלריה
 
 מאפייני הבניין
בניין חדש ומעוצב בעל נראות חדשנית באזור עסקי מתפתח ומבוקש
חניון תת קרקעי וחנייה ברחוב ובאזור.
סמיכות לתחנת רכבת קיימת ותחנת מטרו מתוכננת.
מיועד להשכרה לתקופות ארוכות במיוחד.
שטח אולם התצוגה בעל מפתח גדול ובגובה של 6.5 מטרים.
שירותים בכל קומה והכנה לשירותים בשטח המושכר.
לובי עם 2 מעליות נוסעים שאחת מהן יכולה לשמש גם כמעלית משא
הכנה למיזוג מרכזי והתאמה אישית עם יחידות קצה.
חלונות בעלי אפשרות פתיחה.
סביבת עסקים לצד מסעדות, בתי אוכל בית קפה, הכל במרחק הליכה קצר.
גמישות תכנונית – שטח פתוח אשר ניתן להתאימו לצרכי השוכרים.
 

 
 
פארק עסקים ירקון כיום
"בית פלדמן" ממוקם ברחוב אלכסנדר ינאי, בסמוך לכניסה הראשית לאזור התעשייה סגולה בפתח תקווה. שטח אזור התעשייה הוא כ- 3,000 דונם ופועלים בו קרוב ל- 1,000 עסקים.
באזור קיימים מרכזים מסחריים גדולים לצד אולמות תצוגה, מסעדות, אולמות אירועים, חנויות רהיטים, רשתות שיווק מזון ועוד.
מתחם זה הנו בעל נגישות רבה לצירי התנועה העיקריים באזור המרכז -כביש 4 ,כביש 5 וכביש 6 – והוא משרת אוכלוסייה של מעל 400,000 בני אדם בישובים הסמוכים הכוללים את הערים פתח תקווה, ראש העין, הוד השרון רמת השרון וכפר סבא, וישובים כפריים נוספים באזור

התחדשות פארק עסקים ירקון


 
במסגרת הפעולות לפיתוח פתח תקווה אישרה העירייה לאחרונה תוכנית בניין עיר חדשה: "סגולה 2500 " המיועדת לפיתוח האזור בכלל ורחוב אלכסנדר ינאי בפרט.
על פי התוכנית החדשה מיועד רחוב אלכסנדר ינאי להפוך לאחד ממוקדי הפעילות באזור העסקים. הרחוב יורחב באפן משמעותי (13.5 מטר), המדרכות תהפוכנה ל- "טיילת" רחבה (7-5 מטר) בה יינטעו עצים ויותקנו ספסלים לרווחת הציבור, תתאפשר בו תנועת כלי רכב בשני הכיוונים, הוא יהפוך לנתיב לתחבורה ציבורית לתחנת הרכבת הממוקמת מצפון, ותתאפשר בו הקמת מבנים רבי קומות למסחר ומשרדים.
"
בית פלדמן" מתוכנן באופן התואם את השינויים הצפויים על פי תוכנית זו והוא ישתלב במבנים החדשים הצפויים להבנות לאחר אישור סופי של התוכנית על ידי גופי התכנון.

לפרטים נוספים:
דורון קורן- דורונדל"ן טל: 0544404286 
ערן ניסים - שחף נכסים: 0506566599
להורדת פרוספקט הנכס יש ללחוץ כאן

נכסים חמים של משרד דורונדל“ן

50% הנחה בעמלת התיווך עד 19.4.24!!! במיקום מעולה ברח מסקין כפר גנים ג 6 חד' ,מעוצבת אדריכלית, עם יחידת מתבגר, 2 חניות נפרדות לגמרי ומחסן, בנין יוקרתי עם 2 מעליות (אחת שבת)
לכל הפרטים לחץ כאן
נותרו דירות אחרונות בפרוייקטים מומלצים מקבלנים איכותיים
לכל הפרטים לחץ כאן
במיקום מעולה במערב כפר גנים ג',ערפית ושקטה עם מרפסת 17 מ"ר נוף לפארק,מוארת ומעוצבת, כולל יח' מתבגר, מחסן צמוד ו-2 חניות
לכל הפרטים לחץ כאן
במיקום מעולה בכפר גנים א' על גבול כפר גנים ג, מגרש 380 מר ושטח בנוי כ-250 מר בית פרטי שמור ומטופח לרציניים ומבינים בלבד
לכל הפרטים לחץ כאן
האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר פיתוח מערכות כל הזכויות שמורות ©