נחנכה ספריה חדשה ומשוכללת בכפר גנים ג'

5.2017 מאת דורון קורן
במסגרת חברותי בועד שכונת כפר גנים ג' ואחריותי לתחום פיתוח ומבני ציבור, פעלתי ב-4 השנים האחרונות למען פתיחת ספריה לתושבי השכונה.
החודש מאמצי פרי ונפתחה הספריה החדשה בשכונה שלנו ברח' נקאש. 
הספריה בת 500 מ"ר ונקראה ע"ש הסופרת אסתר שטרייט-וורצל ז"ל ילידת פ"ת.
להלן קטע מדברים שאמרתי בטקס פתיחת הספריה:
גלגולים רבים היו לספריה הזו וגם לשטח הציבורי הזה שעליו היא הוקמה:
בפרוגראמה ובתכנית האב המקורית של השכונה שהוצגה לנו ב-2009 הספרייה תוכננה בכיכר הגדולה עצמאות-בן גוריון (היכן שמבנה פסג"ה) וכאן בנקאש תוכנן מבנה אודיטוריום ומרכז צעירים ונוער.
ביום בהיר אחד בתחילת 2015 גילינו שתכנית האודיטוריום בנקאש בוטלה ובמקומה יקום מבנה ציבור עם 3 גני ילדים בק.ק. ובקומה שמעליהם תוקם: "ספריה זמנית" קטנה על חצי קומה בלבד שתועבר בהמשך למבנה קבע בכיכר הגדולה בבן גוריון.
כמובן שהבענו התנגדות למהלך התמוה הזה ולעצם המושג של חצי ספריה זמנית ודרשנו ספריה איכותית קבועה ועל קומה שלמה. כמו כן, בעקבות התפתחות הבניה באזור הכיכר בבן גוריון התרענו על הטעות שתתווסף שם גם ספריה שתוסיף לעומס הגדול הצפוי באזור (בל נשכח שמתוכנן שם עוד קניון).
לשמחתי, בקשותינו והלחצים שהפעלנו ובעיקר הנימוקים ההגיוניים שהשמענו נפלו על אוזניים קשובות ונתבשרנו שראש העירייה קיבל את בקשתנו והנה אנחנו עומדים כאן היום לחנוך את הספרייה השלמה ולא חצי ספריה, ספריה קבועה ולא זמנית, ספריה משוכללת ומתקדמת שלמעשה היא מעבר לכל ספריה סטנדרטית שאנחנו מכירים מילדותינו וכוללת גם אולם הרצאות, חדר לפינת סיפור והפעלת ילדים, גישה למאגרי מידע ממוחשבים ועוד.
אני רוצה להודות בשם הועד והתושבים לראש העירייה איציק ברוורמן, לסגנו ומנהל אגף התרבות איתי שונשיין,למנהלת אגף הספריות רותי דויד ולכל העושים במלאכה על הדבר היפיפה הזה. ותודות מיוחדות לאדריכלית הספרייה ליאורה הררי שיצרה פה מוצר מדהים וייחודי.
אני מאחל לתושבים, לנוער ולילדים שלנו שימוש מועיל ומהנה בספריה המקסימה הזו ומקווה שהיא תנתק אותנו ואת ילדינו קצת מהמסכים ותחזיר את מרכז הכובד והחשיבות של המילה הכתובה והספר הטוב.
שלכם,
דורון קורן
  
 
 

לקבלת פרטים נוספים על השרותים שלנו וקביעת פגישת ייעוץ
נא ללחוץ על כפתור יצירת קשר

ליצירת קשר ופגישת ייעוץ

הרשמו וקבלו חינם

את המדריך השלם לנדל"ן בכפר גנים ג' ועדכונים שוטפים על נכסים בטיפול משרדינו
נא לרשום אותי

נכסים חמים של משרד דורונדל“ן

50% הנחה בעמלת התיווך עד 19.4.24!!! במיקום מעולה ברח מסקין כפר גנים ג 6 חד' ,מעוצבת אדריכלית, עם יחידת מתבגר, 2 חניות נפרדות לגמרי ומחסן, בנין יוקרתי עם 2 מעליות (אחת שבת)
לכל הפרטים לחץ כאן
נותרו דירות אחרונות בפרוייקטים מומלצים מקבלנים איכותיים
לכל הפרטים לחץ כאן
במיקום מעולה במערב כפר גנים ג',ערפית ושקטה עם מרפסת 17 מ"ר נוף לפארק,מוארת ומעוצבת, כולל יח' מתבגר, מחסן צמוד ו-2 חניות
לכל הפרטים לחץ כאן
במיקום מעולה בכפר גנים א' על גבול כפר גנים ג, מגרש 380 מר ושטח בנוי כ-250 מר בית פרטי שמור ומטופח לרציניים ומבינים בלבד
לכל הפרטים לחץ כאן
נכס מעולה למשקיעים כולל שוכר שמעוניין להשאר
לכל הפרטים לחץ כאן
האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר פיתוח מערכות כל הזכויות שמורות ©